کارت‌های آمایش ۱۹ در استان تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۵ تمدید شد

به گزارش ایراف، با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام‌شده از سوی انجمن دفاتر کفالت استان تهران، روند تمدید کارت‌های آمایش ۱۹ به‌صورت سیستمی انجام شده و دارندگان این کارت‌ها می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، از اعتبار جدید آن‌ها استفاده کنند.

بر این اساس، کارت‌های آمایش ۱۹ تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۵ معتبر اعلام شده‌ و دارندگان این کارت‌ها می‌توانند از آن‌ها برای انجام امور اداری از جمله دریافت خدمات بیمه و استفاده از کد رهگیری بهره‌مند شوند.

در این اطلاعیه همچنین تأکید شده است در صورت عدم استعلام یا بروز مشکل در سامانه، افراد باید به نزدیک‌ترین دفتر کفالت مراجعه کنند تا موضوع بررسی و رفع شود.

این اقدام در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به اتباع و کاهش مراجعات حضوری به دفاتر کفالت انجام شده است.

بیشتر بخوانید:  عزاداری مهاجرین در مشهد مقدس؛ مراسم علم‌کشی در شب هفتم محرم
لینک کوتاه: https://iraf.ir/?p=127023
اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها