وزیر کشور با امام علی رحمان در دوشنبه دیدار کرد

به گزارش ایراف؛ اسکندر مؤمنی که امروز در صدر هیئتی به تاجیکستان سفر کرده است پس از دیدار با امام علی رحمان، رئیس‌جمهور این کشور این دیدار را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: سلام و پیام دکتر پزشکیان، رئیس‌جمهوری کشورمان به علی رحمان ابلاغ شد و وی نیز متقابلا گفت سلام من را به برادرم دکتر پزشکیان برسانید.

وی گفت: رئیس‌جمهور تاجیکستان در این دیدار تاکید کرد در تعمیق و توسعه روابط در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری هیچ محدودیتی نداریم.

وزیر کشور افزود: امام علی رحمان آمادگی کامل تاجیکستان را برای اجرای تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در سفر دکتر پزشکیان اعلام کرد.

مؤمنی ابراز امیدواری کرد؛ مناسبات دو کشور با توجه به اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و زبانی دو کشور تعمیق شود.

وی در ادامه گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه لغو روادید بین دو کشور بود که در گام اول برای سفرهای هوایی لغو شده است و مقرر شد در مرحله بعد با لغو روادید سفرهای زمینی، زمینه سفر راحت برای شهروندان ایران و تاجیکستان فراهم شود.

وزیر کشور افزود: رئیس‌جمهور تاجیکستان همچنین پیام ویژه‌ای به اینجانب داد تا به رئیس‌جمهور کشورمان منتقل کنم.

بیشتر بخوانید:  ایران: دفاع از حاکمیت و امنیت ملی خط قرمز ماست
لینک کوتاه: https://iraf.ir/?p=59727
اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها