رقابت‌های شانگهای | تیم ملی ووشوی افغانستان راهی چین شد

به گزارش ایراف، فدراسیون ووشوی افغانستان اعلام کرده است که کاروان ملی این رشته با هدایت محفوظ وفا، مربی تیم ملی، عازم چین شده تا در رقابت‌های آسیایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای شرکت کند؛ رویدادی که با حضور ورزشکاران کشورهای عضو در اوزان مختلف برگزار خواهد شد.

این مسابقات که با هدف توسعه ورزش ووشو و گسترش تبادلات فرهنگی میان کشورهای عضو برگزار می‌شود، در اوزان ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵ و ۸۰ کیلوگرم برنامه‌ریزی شده است.

ترکیب تیم ملی ووشوی افغانستان

در این دوره، افغانستان با شش ورزشکار شرکت می‌کند؛ ورزشکارانی که شامل شهزاده در وزن ۵۶ کیلوگرم، جمعه‌خان در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد حامد اشرفی در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمد خالد هوتک در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمد جعفر سلطانی در وزن ۷۵ کیلوگرم و محمد رضا رستمی در وزن ۸۰ کیلوگرم هستند.

اهمیت حضور افغانستان در این رویداد

حضور در رقابت‌های سازمان همکاری شانگهای برای ورزش افغانستان فرصتی مهم به شمار می‌رود؛ چرا که این رویداد علاوه بر جنبه ورزشی، زمینه‌ای برای تعاملات فرهنگی و حضور فعال‌تر افغانستان در رویدادهای منطقه‌ای فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:  تکذیب انتصاب جمعه‌خان فاتح | فرمانده ناراضی طالبان از کوه‌های بدخشان پایین نیامده است
لینک کوتاه: https://iraf.ir/?p=127296
اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها